Νηρέας Κέρκυρας-Κολύμβηση

Κολύμβηση
Ο Νηρέας Κέρκυρας προσφέρει υψηλές υπηρεσίες  από το 2015 στο Κολυμβητήριο «Ολυμπιονίκης Σπύρος Γιαννιώτης»με καταξιωμένους και έμπειρους γυμναστές,στην εκμάθηση κολύμβησης σε παιδιά και ενήλικες.
 
SWIM BABY
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας από 2.5 χρονών και άνω.
Τα μαθήματα βρεφικής κολύμβησης μπορούν να αρχίσουν σε ηλικία 2.5 μόλις χρονών, χαρίζοντας στο παιδί μοναδική αίσθηση ελευθερίας.
Το περιβάλλον, τους είναι οικείο λόγω της 9μηνης παραμονής του στην κοιλίτσα της μητέρας τους.
Παιδική πισίνα
Σιγά σιγά το παιδί αρχίζει να μαθαίνει να κολυμπάει σε ένα πρόγραμμα μέσα από παιχνίδι και τη χρησιμοποίηση ειδικών οργάνων και παιχνιδιών.Έτσι το παιδί μαθαίνει να κολυμπάει σωστά περνώντας μία ευχάριστη ώρα με τους φίλους του.
Μεγάλη Πισίνα
Το πρόγραμμα στηρίζεται στην εκμάθηση μέσα από το παιχνίδι έτσι ώστε να μάθουν όλα τα είδη κολύμβησης και να βελτιώσουν την φυσική τους κατάσταση.Το παιδί εντάσσεται σε ένα νέο και ασφαλές κοινωνικό σύνολο.

 

Αγωνιστικό Τμήμα
Πλέον το παιδί καθημερινά κάνει προπόνηση σε ευχάριστο περιβάλλον και καταφέρνει να αποσυμπιέζεται από τον καθημερινό φόρτο της ημέρας.Προπονείται και βελτιώνει την ικανοτητά του μέσα από ενα σωστό δομημένο πρόγραμμα και έτσι καταφέρνει να συμμετέχει σε αγώνες καθαρά για μία ευχάριστη εμπειρία κατόπιν επιλογής δικής του.
Κολύμβηση για ενήλικες
Η κολύμβηση έχει το μεγάλο πλεονέκτημα πως δεν καταπονεί καθόλου το σκελετικό σύστημα του οργανισμού.Προσφέρει στον οργανισμό παραπάνω μυική δύναμη αλλά και μυική τόνωση. Αυτό εξηγείται πολύ απλά από το γεγονός ότι το νερό είναι δώδεκα φορές πιο πυκνό από τον αέρα. Ετσι, ο οργανισμός συνηθίζει σε πιο απαιτητικούς ρυθμούς και πέρα από το ότι γυμνάζεται εντονότερα, ασφαλίζεται από τους μικροτραυματισμούς που υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να πάθει.Βοηθά τις αρθρώσεις να χαλαρώσουν και με αυτό το τρόπο κάνει πιο ελαστικό το σώμα. Το τέντωμα των μυών είναι επίσης πολύ σημαντικό και επηρεάζει θετικά την ευελιξία.Η κολύμβηση βοηθά και στην καλύτερη λειτουργία του πιο σημαντικού μυ από όλους, τη καρδιά.
Το κολύμπι βοηθά τη καρδιά να αντλεί αποτελεσματικότερα το αίμα, πράγμα που οδηγεί στη καλύτερη ροή του. Έρευνες αποδεικνύουν πως οι κολυμβητές έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να υποφέρουν από κάποια καρδιακή νόσο.Σε σχέση όμως με άλλες αερόβιες ασκήσεις, το κολύμπι είναι ιδανικό για την απώλεια βάρους, καθώς καίει πολύ μεγαλύτερο ποσοστό θερμίδων.
Συνήθως όσοι αντιμετωπίζουν προβλήματα άσθματος, έχουν δυσκολίες κατά τη διάρκεια της άθλησης. Ο ξηρός αέρας ενός γυμναστηρίου δεν βοηθά καθόλου τους ασθματικούς. Αντίθετα, το υδάτινο περιβάλλον είναι ιδανικό για όσους αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα, αφού μπορεί ακόμα και να τα καταπολεμήσει.Η προπόνηση εντός πισίνας μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στη σωστή ρύθμιση της χοληστερίνης στο σώμα.Η αερόβια άσκηση αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά όπλα ενάντια στο διαβήτη.

Rate and write a review